Ännu en lördag...

Tja alla fina!

Nu sitter vi här efter en rätt så lugn lördag! Tjejen har varit och passat sina syskonbarn och jag själv har varit hemma och städat samt tvättat:). Har regnat hos oss så det passade perfekt med en hemmadag. Har även hunnit plugga en del samt lagat middag. Till middag idag blev det; kycklingfile i marinad tillsamans med couscous och en sallad:D! Skit gott!

Nu sitter vi i soffan och myser, tjejen smuttar på lite vin medan jag sitter här och skriver ett litet inlägg till er:D! Vi har även tryckt i oss ostkaka idag, till efterätt. Köpt dock, är inte min grej att baka alls, får tvinga tjejen snart att göra det;)!

Imorgon blir det väldigt lugnt med, på eftermiddagen skall vi till sjukhuset då tjejens kusin är sjuk. Är inte kul när sånt händer, men det bittra i livet är ännu ett kapitel som man måste gå igenom. På måndag är det ännu en gång vardag med allt vad det innebär. Jag ska jobba medan tjejen ska vara i skolan. Jag är en människa som längtar till fredag på måndag morgon haha!

Finns inte mycket mer att säga idag, jag hoppas eran helg har varit kanon och att den förblir så! Ta hand om er sötnosar! / Flickvän;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0