Busy, busy, busy!

Snacka om intensiv vecka för min del! Har haft bokseminarier i princip varje dag, har läst som tusan och känner mig nu helt utmattad. Skönt att morgondagen är ledig. Eller ledig och ledig... Första hemtentafrågan kommer ut då, kan nog vara bra att kolla igenom den. Och läsa. Var riktigt länge sedan jag läste så här mycket och jag måste säga att det inte är så hemskt. Det är sjukt stressigt, men jag har hittat läslusten till skönlitteratur igen och det är jag riktigt glad för!

Sökte runt på nätet här om dagen och såg att Uh Huh Her har en ny singel, Human Nature heter den. Riktigt bra! Tänkte först lägga ut den på LoveForLadies-bloggen, men kände sedan att den inte var klockrent "lesbisk" så jag känner att den får hamna här istället. Videon är kul/creepy/vacker/intressant, så kolla in den! Första gången kunde jag tyvärr inte koncentrera mig på mycket mer i videon än Leisha Haileys (blonda tjejen) bröst, de är... stora, väldigt framträdande. Men nu har jag sett den en gång till och då framkommer budskapet lite mer. Kolla in:




/LoveForLadies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0