Fredag och helgens planer!

Just nu är vi båda hemkomna från skolan och håller på med lite mat. Pastasallad med kyckling, vanliga ärter och broccoli. Kanske lite majs också om vi har det hemma (ääääälskar majs, måste ha det i ALLT).

Ikväll ska vi bege oss till Sticky Fingers här i Göteborg för att kolla på en spelning som min kusin har. Ska bli skitkul! Sedan drar vi hem till tjejen och sover hos henne tills imorgon. Imorgon verkar det som om vi ska sitta barnvakt för min brorsas småttingar. Ska bli intressant...

Gahh. Har lite klädångest, vet inte alls vad jag ska klä på mig. Äsch, tjejen får hjälpa mig. Det löööööser sig! Hoppas att ni får en nice fredag!

Random gif:
Bildkälla

Kommentarer
Postat av: Annica

Vem skriver? ;) Ni glömmer era "betäckningar" så det är svårt att veta vem som är vem :p



Är kläder och dess "moderiktighet" viktigt för er? :)

2012-04-13 @ 15:21:23
URL: http://studentfrunannica.blogspot.com
Postat av: Flickvän/LoveForLadies

Haha, det är LoveForLadies som glömmer sin beteckning! Men hon ska bli bättre på det;)! Kläder är väl ett sätt att visa sin personlighet anser vi båda två. Och moderiktighet skiter vi nog egentligen i, och märkeskläder skiter vi också i. Tycker vi en viss sak är fin så köper vi den oavsett märke eller "moderiktighet". Vi har mycket båda två som inte anses som mode i nuläget. Så länge plagget inte är för dyrt också, har ju inte råd med vad som helst;). Vi har väldigt olika stilar, det enda som vi båda har gemensamt i garderoben är att vi gillar Converse;D. Själv då? Är moderiktigheten viktig för dig?

2012-04-13 @ 16:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0