Barnkalas!

Tja sötnosar!

Nu är det så här att jag och flickvännen ska på barnkalas i helgen!! Är min flickväns brorson som fyller år och vi skall självklart dit! När det kommer till barn är det jäkla svårt att hitta presenter till dem då man inte vet vad de gillar eller vad de redan har. Så, vi begav oss till olika affärer för att hitta någon liten present. Efter mycket letande bestämde vi oss dock för ett pussel samt en bok. Pusslet hade vi en liten anning om vad vi skulle ha då lillen älskar "Toy Story" filmerna. Det blev ett pussel i Toy Story tema med andra ord!

Boken hade vi däremot svårt att hitta...Var ifrån början tänkt att vi skulle köpa "Folk och rövare i Kamomilla stad" vilket är en klassiker skriven av den norska författaren Torbjörn Tegner. Dock så fanns denna inte i någon bokaffär alls och den var helt slutsåld hos återförsäljarna till bokaffärerna vi var på. Liten besvikelse, men men vi hittade efter många om och men en annan bok av samma författare. " Klas klättermus och alla de andra djuren i Hackebackeskogen", innehåller även ramsor samt olika sånger för de små. Efter vår lilla shoppingtur så bestämde vi oss för att åka hem och laga middag.


Bild ifrån Google.


Bild ifrån Google.


Blev min älskling som lagade middag faktiskt. Brukar oftast vara jag som lagar middagen så får hon hon hjälpa mig lite, dock ville hon laga den denna gången och det fick hon mer än gärna. Hos oss är jag kocken och hon bagaren;). I alla fall så blev det en röra gjord på köttfars med kål i! Blev jättegott!

Hoppas ni har en mysig kväll! / Flickvän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0