Var tog det fina vädret vägen?

Igår var det riktigt härligt väder här i Göteborgstrakten. Jag var ute och plockade blåbär i ett par timmar, sedan satt jag barnvakt för mina underbara syskonbarn och avslutade sedan kvällen med lite mys med tjejen. Nu är jag husvakt åt brorsan också eftersom han är iväg på semester med familjen.
 
Jag tycker inte att det är så somrigt... Igår var det i och för sig varmt och skönt, men det var ett undantag. Segt med allt grått väder. Tur att jag och tjejen drar till Grekland snart då hihi ;) Hon är så duktig som jobbar och står i. Jag väntar på att bli inringd, men telefonen har varit tyst ett tag. Naja, jag ska inte klaga, är gött att vara ledig också...
 
Eftersom sommarkänslan inte alltid infinner sig dessa dagar, tänkte jag bjuda på en liten sommarbild:
Bildkälla
 
 
Inte Sverige just nu direkt... Längtar verkligen bort.
/LoveForLadies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0