Gissa vem som har fått jobb? :D

Ja, nu är det klart, lilla jag har blivit anställd! Ska jobba med lagerarbete så blir inringd om jag behövs, redan nu är det klart att jag ska jobba eftermiddagar hela nästa vecka. GÖTT! Nu löser sig i alla fall det mest akuta pengaproblemet, vilket känns helt underbart. Slippa oroa sig. Sköööööööööööönt!

Dessutom firade jag och tjejen två år igår. Vi var på bio och såg The Dictator som var rolig, men jag tycker Brüno var bättre... Men jag ångrar inte biobesöket, det var mysigt och ett trevligt sätt att fira på. Vi åt ute och ägnade oss åt lite shopping också.


Bildkälla

Idag har jag gjort ingenting egentligen, helt sjukt skönt. Har bara läst, skrivit på en grej och sovit. Kollat på Will & Grace också så klart... Första lediga dagen på evigheter.

Tjejen är iväg med en kompis nu så jag sitter här och funderar på att faktiskt bädda ner mig i sängen och kolla på lite komedier med popcorn som sällskap. Det känns som en bra idé faktiskt. Ska ta en dusch först, sedan skriva en stund till (håller på att avsluta ett kapitel och jag HATAR att sluta mitt i, vill bli klar med ett visst avsnitt liksom) och sedan bege mig till sängen.

Det finns ingen som har tips på någon bra skräckfilm förresten? Hade tänkt kolla några sådana imorgon nämligen så det hade varit kul med lite tips.


/LoveForLadies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0