Avslutning på kvällen

Filmen vi såg igår var... speciell. Slutet verkligen sög (jag ger inga detaljer ifall någon utav er vill se den). Själva handlingen var intressant annars och det fanns några läskiga moment, dock var den inte alls lika hemsk som vi trodde innan. Men trailers har ju en benägenhet att överdriva saker och ting haha..

När vi kom hem bänkade vi oss framför Melodifestivalen och det enda jag har att tillägga omkring det är att det känns som om svenska folket ironiröstar. Dessutom tycker jag faktiskt att Sean Banan borde gått vidare till final istället för Thorsten Flinck. Bananens låt var i alla fall lite catchy.

Vid tio på kvällen fick vi ryck och åkte iväg till Burger King och åt, riktigt nice! Vi får för oss sådana saker ibland och det är så himla skönt att bara kunna dra iväg. Hemma var vi inte förrän vid tolv och då lade vi oss och kollade lite grann på lilla Pewdiepie.

Idag ska jag jobba med min hemtenta igen, vill bli klar så snabbt som möjligt. Hade också tänkt att kanske dra en stund till brorsan och hälsa på honom, men vi får se om jag hinner.

Här kommer lite bilder från gårdagen och veckan som har varit:











Ursäkta bildkvalitén, men tjejen använde sin Iphone för att ta bilderna och jag tycker ändå att de blev fina :D Dessutom; vem orkar släpa med sig systemkamera överallt? ._.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0