Fredag!

Fick en fråga om att vi skulle skriva om våra utbildningar, min flickvän skrev om sin utbildning så nu bör ju jag skriva om min. Vet att jag varit skit seg med det:D!! Jo, så här ligger det till, jag har valt en helt annan väg än min flickvän. Jag läser ekonomi och IT faktiskt! När jag utbildat mig färdigt så blir jag; ekonom, programmerare samt systemutvecklare. Tycker ekonomi var skit kul i gymnasiet och IT blev jag intresserad av då jag hittade utbildningen! Har ett öga för detaljer och älskar att lösa problem så det var bara till att köra på. Är dock otroligt stolt över min flickvän som skall bli lärare, tycker det passar henne jättebra! Skall studera i 5-6 år beroende på om jag vill ha en magisterexamen på min master:)!

Så, ett kort inlägg om min utbildning:D! Blev faktiskt överraskad av älsklingen när jag kom hem då hon hade lagat mat till mig:D!! En korvgryta som bland annat bestod av kikärtor, vita bönor, curry, tomat. Var skitgott och väl behövt efter en dag i skolan! Jag tror nog inte det finns någon som inte blir glad av god mat efter skolan, jobbet eller vart man nu kommit ifrån!

Just nu har vi precis kletat in hårfärg på tjejen och väntar på att hon ska få skölja ur! Ikväll blir det inte så mycket...Vi lär lägga oss tidigt då båda är väldigt utslitna efter allt pluggande denna veckan. Imorgon gryr en ny dag och nya tag med det jäkla tentaplugget. Men men, ska klara dem båda!!!

Hoppas eran fredag blir en mysig sådan och ha nu en trevlig kväll underbaringar!

/ Flickvän;)

Kommentarer
Postat av: Annica

Intressant utbildning..!

Själv läser jag ju till lärare men på lågstadienivå. Vill egentligen på förskolan men.. :p



2012-03-20 @ 07:20:43
URL: http://manonym.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0