Liten statusuppdatering och lite kul

Wow, vad dåligt vi uppdaterar... Skäms på oss! Men till vårt försvar har vi faktiskt båda varit sjuka... Jag började med att vara sjuk från och med förra tisdagen och min lilla älskling insjuknade igår. Jag tror dock inte att vi har samma förkylning för jag känner inte igen mina symptom i henne. Hmm, kanske är lika bra. Jag är nämligen fortfarande sjuk och ser inget slut på eländet. Usch.

Det kommer bli skolarbete i helgen framöver också... Imorgon släpps hemtentan som ska lämnas in på onsdag nästa vecka, så jag antar att jag måste börja lite smått på lördag. Ska kolla igenom frågorna imorgon i alla fall. Vi får se hur allvarlig den är haha...

För övrigt jobbar jag på lite noveller och grejer till bloggen. Av någon anledning tar det lång tid för mig att skriva just nu, vet inte varför. Känner mig kanske lite omotiverad och har svårt att få till de rätta orden. Jag tar ofta inspiration från drömmar och sådant och ofta känner jag att jag inte är en tillräckligt duktig skribent för att kunna sätta ord på känslor och bilder i mitt huvud. Allting ser så mycket klarare och finare ut i mitt huvud, orden blir så klumpiga när jag skriver ner dem. Well, well... Håll utkik på bloggen så kanske det dyker upp någon novell inom snar framtid! Förhoppningsvis...

Bara för att jag har lust att ta med lite kul så tänker jag lägga ut de här två videorna till er... Tack till en av mina närmsta vänner för att jag fick se dem på er förfest hahah! Mitt liv hade varit fattigt utan dem! Mycket nöje!






//LoveForLadies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0