Lördag

Nu ligger vi och myser i soffan framför tvn. Väntar på att melodifestivalen ska börja:D!!! Ikväll har vi laddat med godis och glass till melodifestivalen...blev en enkel middag bestående av stekt ägg och korv. Samt en kål och köttfärsröra som min älskling hade lagat igår.

Blev en slapp dag idag då jag har jobbat och hon skrivit tenta under veckan. Imorgon ska jag börja med mitt tentaplugg, hoppas man klarar dem båda! Men det känns bra trots allt!

Som sagt så hoppas jag på att Danny vinner, flickvännen hoppas ochså på Danny men hon håller även på Loreen:D! Vilka hoppas ni på ska vinna:D? Vi hoppas för guds skull inte att Ranelid eller Flinck vinner!!

Hoppas ni har en fortsatt mysig och trevlig kväll sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0