Plugg, plugg och ännu mera plugg!

Nu sitter jag här och pluggar...igen...Har inte gjort något annat de senaste dagarna känns det som. Men jag ska klara tentorna så då är det bara till att sätta sig ner. Har knappt ens svarat på folks sms Haha! I stort sett stänger jag in mig i mitt rum och ja, är där inne hela dagen. Detta för att jag inte kan plugga ett bra tag innan mina tentor.

I alla fall så har vi inte gjort så mycket de senaste dagarna. Har pluggat och träffat tjejen på kvällarna. Igår så satt vi faktiskt inte hemma och pluggade utan i biblioteket. Åkte senare på kvällen hem till henne och hade det allmänt skönt och mysigt. Låg i sängen och pratade om allt möjligt, det är så skönt att bara ligga och prata ibland, om allt och inget. Vi somnade väldigt tidigt då vi båda var väldigt trötta.

Idag så ska jag fortsätta plugga, har varit uppe sedan klockan sex nu! Så jag har pluggat redigt tills nu! Ska åka in till skolan vid tio tiden då vi har en redovisning och sen är det helg:D!!! Haha, blir inte så mycket till helg men det är alltid kul med fredag!

Jag vet nog egentligen inte vad jag ska säga mer, är rätt tom på ord just nu...Är en av de dagar då tystnaden verkar vara min bästa vän.

Jo, är det någon som har frågor eller så så är det bara till att ställa dem så svarar jag med glädje:)!

Jag hoppas ni har en fortsatt go fredag och ta nu hand om er sötnosar!

/ Flickvän;)

Kommentarer
Postat av: Annica

Du har inte skrivit ett inlägg om dina studier? ;) Vad är det du pluggar - loveforladies har redan svarat.. :p

2012-03-16 @ 10:09:07
URL: http://manonym.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0