Sjuka:(!

Tjingeling alla fina människor!

Ville bara kika in och ja, höra av oss:D! Hoppas ni har det bra vart ni än är och vad ni än gör! På vår front har det inte hänt mycket alls. Vi har varit hos läkaren mestadels av dagen båda två. Visade sig att jag har någon typ av halsfluss samt någon typ av infektion i öronen, inte så konstigt kanske då de båda hänger ihop. Antibiotika som gäller de närmsta tio dagarna, hej trötthet!!

Flickvännen var även hon hos läkaren för sin hals samt sina ögon. Hennes ögon har varit lite gojsiga som när man har en inflammation. De tog prover men det visade sig negativt...Det roliga är att det finns en fjärdedels chans att provet visar fel svar???? Haha, lite komiskt, tänk om man verkligen är sjuk och provet bara visar fel och man går omkring men infektion hela tiden??? Aja, i alla fall så spolar hon med saltvatten och sköter om det bäst hon kan. Som ni redan räknat ut så är det i full rulle med sjukstuga!

Till middag idag blev det lax med en thaisås i ugn, i såsen hade vi bland annat kokosmjölk och vattenkastanj. Vi gjorde även en sallad till med haricoverts(stavas det så?) och bönor! Blev skitgott! Priset för denna goda rätt var min klanighet. Dum som jag är tar jag tag i ugnsgallret med bara händerna...Min hjärna kopplade inte att det var varmt så nu sitter jag här med två uppsvullna fingrar som svider som in i päronet. Men men, god mat:D!!

Nu undrar ni säker hur fan vi kan laga mat...men saken är den att de enda symptom jag har är att min hals är svullen och jag är jävligt hes, samt att öronen gör ont. Annars ingenting alls, inte ens feber!

Min älskling hann även skriva klart sin hemtenta redan igår och lämnade in den idag. Jag själv har två tentor om två veckor, mums är allt jag säger! Ett inlägg om min utbildning kommer, det är bara jag som är seg! I alla fall godingar som läser denna lilla blogg, nu har jag tjötat nog och svamlat:D!!

Hoppas ni haft en kanonkväll och ta hand om er sötnosar!

Btw, snöar här...När man tror att våren är påväg så kommer det eländiga igen...

/ Flickvän;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0