Fy på oss!

Usch vad dåligt vi har uppdaterat den senaste tiden! Men det är faktiskt skolan som är anledningen, som vanligt. Har haft två uppsatser att skicka in och en muntlig uppgift som examinerades idag. Imorgon börjar nästa kurs och jag känner mig helt slut. Så ikväll ska jag bara göra sådant som jag själv vill göra, inget pluggande!

För några dagar sedan åkte jag, tjejen och min pappa och kollade på blåsippor på ett speciellt ställe som vi åker till varje år. Det är för att liksom spana in våren lite grann, som en tradition typ. Tog ett par bilder där, men ni får bara se en för resten blev så ofokuserade och konstiga haha:




Och idag köpte jag ett litet halsband till min söta katt, så här såg det ut:



Kanske är lite svårt att se, men det är svart med glitter på och en liten bjällra och namnskylt som man kan gravera på. Så sött så!


//LoveForLadies

Kommentarer
Postat av: Nina

Glad Påsk :-)

2012-04-05 @ 22:30:10
URL: http://girlonthewaay.blogg.se/
Postat av: LoveForLadies - en lesbisk blogg

Nina; Glad påsk till dig med!

2012-04-07 @ 15:33:53
URL: http://loveforladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0