Lämnade just in hemtentan...

Nu kan jag andas i några timmar i alla fall... Lämnade precis in hemtentan i litteratur, även om jag inte kände mig helt nöjd med den. Har suttit hela dagen och snörvlat och hostat medan jag har skrivit och svurit på de här uppgifterna. Gahhh. Jobbigt, jobbigt, jobbigt. Nästa kurs börjar imorgon och jag har inte ens kollat på kurslitteraturen till den delkursen. AAAAAAAAHHHH!!! Stress.

Och tills imorgon ska jag ha läst och plockat ur begrepp ur någon himla text som jag inte har läst. Vi ska göra någon redovisning två och två nästa vecka på onsdag, så vi måste sätta oss och jobba med att förbereda detta imorgon. Vi får väl se hur det går.

Det här är i alla fall anledningen till att uppdateringen för tillfälllet suger på mina bloggar. Jag ber om ursäkt... Alltid skolan som kommer ivägen. Men nu ska jag sätta mig och försöka skriva en novell eller någonting, jag känner att jag behöver göra någonting njutningsfullt för en gångs skull.

Ska vi köra en random bild som vanligt? Let's do it!

Bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0