Alla hjärtans dag!

Hej på er sötnosar!

Hoppas eran alla hjärtans dag har varit mysig och kärleksfull! Hos oss snöar det just nu och vi sitter ihopkurrade i soffan och kollar på Scrubs:D. Blir nog någon liten skräckfilm lite senare när detta avsnitt är slut. Idag har min älskling varit i skolan medan jag själv har pluggat hemma. Som alla andra par så ville vi göra alla hjärtans dag lite speciell. Jag gjorde frukost till henne på morgonen för att sedan bli överraskad med röda rosor när hon kom hem! Inte för att frukost på morgonen är något speciellt egentligen haha...

Till middag idag blev det inget speciellt egentligen. Vi hade helt enkelt räkor hemma som vi behövde använda så vi kom på idén att göra räckcocktail. Den blev baserad på mango, avocado, koriander och självklart huvudingrediensen räkor. Blev jättegott och fräscht! Dessutom tog vi och handlade choklad och wienerkammar, som vi ska äta som fika lite senare. Mums är allt jag säger:D!! Nu får jag återgå till min älskade flickvän;)!







Föresten så vill vi bara säga att vi kommer ha signaturer så ni vet vem som skriver, och när det är båda så skriver vi givetvis i VI form. "LoveForLadies" är som ni vet er bloggerska på den andra bloggen, medan jag som skriver nu kommer att vara "Flickvän" haha, just för att jag är hennes flickvän.

/ Flickvän;)

Kommentarer
Postat av: Annica

"Som alla andra par..." ? Alla par firar inte alla hjärtans dag, så snälla övergeneralisera inte. Många par - ja, men inte alla. Först och främst är det numera affärernas dag, detta. Och för det andra så.. varför fira en kärleksdag? Fira varje dag istället. Mer uppskattat :)

2012-02-14 @ 17:39:18
URL: http://manonym.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0