Hard work...

Tjejen jobbade till sju imorse på sitt nya jobb, så hon sussar sött hemma i sin säng (hoppas jag!). Själv väntar jag på att hon ska vakna till och höra av sig så jag vet om hon kommer på middag senare idag eller inte. Hade tänkt försöka mig på att experimentera lite i köket och jag vet att hon inte vill missa det... Skulle hon inte kunna komma så vet jag att syrran dyker upp (she always does när det handlar om gratis mat ;)).
 
Jag väntar på att bli inringd till jobbet också, men det är skönt att inte ha någonting att göra då och då. Lediga dagar har jag inte haft många av under terminen, så de är verkligen välkomna nu. Jag har ägnat tiden åt att skriva en hel del, färdigställa lite grejer. Hade tänkt börja på en ny liten historia snart, den håller på att gro, jag får se när den är redo att skördas.
 
För övrigt letar jag lägenhet som en galning. Just nu känns det som om jag skulle kunna ta vad som helst bara jag får flytta hemifrån. Behöver verkligen miljöombyte.
 
Nu kör vi en random bild från Tumblr:
jordan-pb:

Hey, guys. 
Bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0