Fick i alla fall nåt gjort!

Sådärja, nu har jag varit hemma ett par timmar efter att ha suttit i biblioteket och pluggat. Jag började skriva på den tenta vi hade, men känns som om jag går vilse i instruktionerna hela tiden. De är intetsägande och fria tror jag? Jag vet inte för jag förstår dem inte. Så jag slängde ihop någonting på runt 7000-8000 tecken och hoppas på det bästa. Imorgon ska jag ta itu med litteraturtentan hade jag tänkt!

Jag har mina perioder när jag är väldigt besatt av någonting, just nu är det komediserien Will & Grace. Jag kommer ihåg när den gick på tv (flera år sedan nu!), då tvingade jag alltid min lillasyster att kolla med mig... Nu har jag hittat alla avsnitt på nätet och har börjat kolla igenom dem igen! Eftersom syrran inte är tillgänglig ska jag försöka tvinga tjejen att kolla med mig, men hon är inte så medgörlig. Hm, får se om jag lyckas lura henne på något sätt haha ;)


Bildkälla


Tänkte lägga mig och läsa lite ikväll och kanske fortsätta skriva på ett projekt som jag hållit på med ganska länge. Får se om det blir någonting av det! Kanske slänger in något mer inlägg lite senare :)

/LoveForLadies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0