Läskigt...

Ja, så har man gjort sista dagen i skolan för den här terminen då... Idag hade vi en entimmas examinerande seminarium som var så där lagom skrämmande. Läraren är lite spooky ibland och dessutom var det hela hennes bok vi examinerades på... Läskigt. I vanliga fall gillar jag henne, hon är kunnig och duktig på att hålla i diskussioner och sådär, men idag... Jaja, godkänd blev jag i alla fall, alla andra i min grupp också, gött!

Bildkälla

Men skolan är inte slut för det... Under nästa vecka ska jag skriva och lämna in tre hemtentor (en utav dessa är omtenta vilket verkligen suger, men what to do?). Hoppas att det går relativt smärtfritt. Har fått två av tre uppgifter så hade tänkt börja spåna på dem lite lätt i helgen.

Väntar på besked om ett jobb också som jag hoppas att jag ska få. Var på intervju i förra veckan och det gick bra enligt flickvännen som jobbar på samma ställe och som har bra kontakt med personen som intervjuade mig. Jag sa att jag var tillgänglig för jobb från mitten av juni ungefär så vi får väl se när jag blir uppringd. Om jag blir det... Scary... Haha!

Nu ska jag ta det lite lugnt i någon timma tills min lillasyster slutar skolan. Då ska vi dra in till Göteborg och kolla i lite affärer. Hon ska hänga med och gå med i Regnbågsparaden på söndag också så jag tror hon ville inhandla någonting att ta på sig med lite gaypower. Vi får se vad det blir. Själv beställde jag en regnbågsflagga från QX som kom igår, jättefin! Den ska vi dra med oss på söndag är det tänkt!

Nu är det dags för lite nöjesläsning! Skönt att kunna läsa något bara för skojs skull...
Ta hand om er!
/LoveForLadies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0