Paus med uppmuntran!

Ja, nu tar jag en liten paus i hemtentaskrivandet och tänkte få in ett litet inlägg här. Ni anar inte hur mycket jag längtar efter lite ledighet. Har inte haft en enda pluggfri helg, inte en enda dag utan att tänka på skolan på hela den här terminen. Jag är slutkörd. Så nu tycker jag att det är dags för lite uppiggande kattbilder!

Den här är till dig älskling, jag vet ju att du har lite åldersnoja:
Bildkälla


Jag varje gång vi bestämmer oss för att vara nyttiga:
Bildkälla

Dags att förbereda sig för apokalypsen?

Bildkälla

Jag på söndagar:

Bildkälla

Bästa kattbilden ever:
thatcat9:  Happy pillz
Bildkälla


Nu: BACK TO WORK!

/LoveForLadies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0