Pluggdag och osociala klubben...

Usch, vad segt det känns att dra sig in till biblioteket och sätta sig för att skriva hemtenta. Jag hade hellre gjort typ... vadsomhelst förutom att plugga idag. Känner mig trött, seg och omotiverad. En energiinjektion hade suttit bra nu.

Segt också att biblioteket inte öppnar förrän vid tio. När jag ska plugga vill jag verkligen komma igång direkt så att jag får det överstökat någon gång. Känns svårt när man måste vänta på att ens kunna åka dit. Dessutom hoppas jag att ingen jag känner dyker upp, jag har en sådan där dag när jag verkligen inte orkar träffa någon, orkar inte föra ett samtal. Ska hitta någon gömd liten plats att sitta och plugga på, hoppas att någonting blir gjort.

Tjejen jobbar idag, hon slutar nog strax innan fyra tror jag. Ska nog be henne motivera och muntra upp mig när hon jobbar klart. Se någon dålig film (typ The Mist, seriöst, vem gjorde specialeffekterna? major fail), äta middag och förhoppningsvis vara nöjd över dagens arbete.

NÄ, nu slutar vi upp med negativa tongångar och slänger in en bild att skratta åt och muntras upp av. Det här kommer bli en produktiv dag (hoppas jag):




Känns som om den här bilden faktiskt captures my mood idag haha... Nej, usch vad bitter jag är. Vi hörs sen!

/LoveForLadies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0