Hårfärgning och lägenhetsletande

Tja allihop!

Jag sitter hemma och väntar på att tjejen ska komma hem nu. Har ägnat hela förmiddagen åt att läsa i en bok som vi ska ha seminarie på på måndag, men det känns som om jag aldrig blir klar. Seeeeegt...

Ikväll, eller snarare så snart som möjligt, kommer flickvännen hem och ska hjälpa mig att färga håret! Känns som om jag har färgat det alldeles för mycket den senaste tiden, men orkar inte bry mig haha... Det ska bli perfekt innan jag är nöjd! :D

Det blir nog lite fredagsmys också, skulle jag gissa på, för imorgon är det pluggdags igen. Jag hade faktiskt tänkt vara så produktiv och organiserad att jag ska göra ett schema över morgondagen så att jag får någonting gjort. Hade tänkt skriva in typ: 13.00-14.00: läsa. 14.00-14.15: rast. och så vidare, vi får se om det fungerar...

Vad ska man se på tv imorgon då när Melodifestivalen är slut? Står nog mellan Smartare än en femteklassare och Gladiatorerna. Shit, det låter verkligen som om jag är antingen pensionär eller tio år gammal. Nåväl, min mentala ålder har nog aldrig riktigt matchat med min fysiska. Dessutom har vi bara skogstv.

Letar för övrigt som en galning efter ledig lägenhet i Göteborgsområdet, men har ingen vidare tur. Önskar att kommunerna kunde bygga lite fler hyreslägenheter för oss unga, det saknas ju minst sagt... Vill dessutom inte ha någon studentlägenhet eftersom jag och tjejen har tänkt bo där även när vi har studerat klart. Men vi får väl se vad som händer :)

Nu borde jag slänga in en bild i inlägget känner jag... Den här får det bli:


Bildkälla

Kommentarer
Postat av: Annica

Lycka till med sökandet! =) Jag har märkt att ska man hitta något bra, väldigt snabbt gäller det att ha kontakter bland "de högsta". skratt

2012-03-16 @ 14:37:04
URL: http://manonym.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0