Omotiverad och hungrig

Skulle egentligen ha skrivit på en skoluppgift idag, men kunde bara inte hitta motivationen. Jag började på den i torsdags och den ska vara klar imorgon, så jag borde ju sätta fart... Men nej, inte idag, det får bli imorgon. Ibland får man unna sig en dag av ledighet.

Just nu håller jag och tjejen på att laga mat - entrecote och pommes frites. Hon fick skynda sig iväg för att köpa cola och lite grönsaker (skulle gissa på att någon chokladbit slinker ner i kundvagnen också...), så för tillfället sitter jag ensam och passar pommesarna i ugnen (fin pluralform på pommes där förresten).

Ska följa med flickvännen hem ikväll och sova över, och vi hade tänkt se skräckfilm som vanligt. Any suggestions? Inte Saw-filmer eller några liknande för det är för mycket blod, tarmar och halva kroppsdelar i dem. Me no like. Däremot gillar vi excorsismfilmer och sådant, eller sådant med lite tanke bakom och inte bara splatter.

Gahhh, nu är jag hungrig... Kolla in de här efterrätterna:

Bildkälla


Bildkälla


Bildkälla


Yummy, yummy, yummy! :D Nej, nu gör jag mig själv bara ännu mer hungrig - inte bra alls. Ska ta och kolla till pommesarna nu och stressa dem lite så de blir klara någon gång!

//LoveForLadies

Kommentarer
Postat av: Annica

Left behind.. Bra kristet budskap, antikrist och hur det blir under den sista tiden på jorden. Även böckerna sprider kärlek och Guds frid.

2012-03-24 @ 17:33:23
URL: http://manonym.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0