Uppdate

Ännu en dag har gått på västkusten! En riktigt varm dag, var väl runt 10-11 grader och strålande sol! Härligt när solen värmer och sommaren är påväg.... Idag har jag suttit och pluggat samt varit i skolan hela dagen, var hemma vid 8 så det var bara till att käka och slappna av lite innan jag nu skall lägga mig då jag ska upp imorgon och plugga hela dagen!


Hamnen i Göteborg vid halv 7 på kvällen:), helt magiskt! Ursäkta den dåliga kvalitén,
taget med min iphone nämligen!

Som ni kanske förstått så har jag tenta nästa vecka...två stycken salstentor om jag ska vara mer exakt. En på onsdag och en på fredag, samt att jag har två redovisningar denna veckan. Flickvännen lär jag vara med sent på kvällen då jag ska plugga som en idiot...dum som jag är så är jag en sista minuten pluggare...att plugga långt i förväg funkar inte alls för mig då jag inte lär mig ett dyft mer för det. Har provat det och det funkar inte alls...Så det är bara till att sätta sig ner nu och börja plugga,men jag har en känsla av att det kommer gå jättebra! Alla har sina små pluggstilar och jag önskar jag vore en sådan som pluggar långt innan!!! Men nope...

I alla fall...så är jag och flickvännen glada över att Loreen vann och inte Ranelid eller Flinck!! Dock så hade jag verkligen velat att Danny vann:( Han är ju så söt, som en liten sockerbit:D! Dessutom tycker jag han hade en jättebra låt! Men Loreen är inte dum alls, tycker hennes låt ifrån förra året är mycket bättre, speciellt akustiska versionen av "my heart is refusing me"!! Vad lyssnar ni på för musik?? Själv lyssnar jag på Coldplay, Silbermond, Stereophonics, Muse, Kent, The red Jumpsuit Apparatus, Bruce Springsteen m.fl. De är bland mina favoritband/ artister men jag lyssnar egentligen på all musik. Nicki Minaj och Yiruma är ochså artister jag tycker om väldigt mycket!

Ni kommer nog inte höra av så jättemycket av mig nu då jag ska plugga järnet, ska försöka slinka in i flickvännens inlägg någon gång men något personligt ifrån mig blir det nog inte tror jag. Ska försöka få in ett i alla fall! Hur pluggar ni? Är ni som jag eller kan ni plugga jättelångt innan? Jag måste ha musik när jag pluggar, måste ni ha det knäpptyst eller vill ni ochså ha lite ljud:)??

Hoppas ni haft en trevlig kväll och att även ni känner av vårvärmen;)!

Ta hand om er sockerbitar!

Ciao bella! / Flickvän;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0