Fredag!

Hola alla fina!(Tror hej stavas så på spanska;D?)

Det var ju ett bra tag sen. Det har hänt mycket i mitt\vårt lilla liv. Därav den SKIT DÅLIGA KASSA uppdateringen!
Jag erkänner, vi suger verkligen. Men jag personligen har inte riktigt velat uppdatera då det har hänt personliga saker!
Vill till att börja med be om ursäkt för den dåliga uppdateringen men livet har inte varit toppen! Hoppas ni har förstående, i alla fall lite:(???:D

I alla fall, det har faktiskt hänt skojsiga saker ochså sedan sist!(låter som om vi haft en dejt;D) Bland annat så har jag fyllt år! I tisdags faktiskt! Ett helt år äldre...som jag sa till flickvännen häromdagen "Jag kan se rynkan älskling, ser du inte:(?" Haha, så sentimental, nej seriöst jag skojade bara...Var ålder har sin "tid", just för stunden tycker man ju att den ålderna man är i är den bästa:)! Fick en hel del roliga saker faktiskt, bland annat en blombukett och parfym! Sen har det ju faktiskt varit morsdag:) tog och bjussade min lilla mamma på middag, samt handlade lite gott till henne!

Sen har jag sedan några dagar tillbaka en jävla infektion. Har en infektion i en körtel...seg som jag är så gick jag inte till läkaren direkt utan plågade mig själv tills det blev som värst..slutade med att jag nästan började grina av smärta. I alla fall så begav jag mig till läkaren i förrigår, en antibiotika kur blir mitt botemedel...Blir bara så himla trött av medicinen, sover som ett litet barn! Idag har jag dock faktiskt jobbat och som tröst har jag köpt godis som jag sitter och snaskar i mig! Ska jobba häcken av mig i  sommar då jag och flickvännen vill ut och resa! Har ni några tips på resmål? Vi funderar på Grekland eller Turkiet?

Som sagt, livet har inte varit det bästa...Och jag vill tacka min älskling för att hon stöttar mig, jag är ingenting utan dig mitt hjärta!

P.S: Alla tentor för detta år är klarade:D!

Hoppas ni har en underbar fredagskväll puddingar!

/ Flickvän;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0