Ännu en dag i vårt lilla liv

Hej alla godingar!

Idag har jag faktiskt jobbat hela dagen, fick gå upp klockan halv 5 för att ta bussen klockan 6! Haha, jag är så seg på morgonen...Dels tar jag ett år på mig att käka frukost..eller ja, när jag tänker efter tar jag ett år på mig att göra allting:D! Dock är jag en morgonmänniska...men ochså kvällsmänniska..vaknar tidigt och lägger mig sent. I alla fall så knallade jag till jobbet som sagt. Måste ju bara älska de kläder vi måste ha på oss. Skor med stålhätta samt arbetarbyxor! Dessutom företagets egna collegetröjor! På något weird sätt ser det fint ut faktiskt:D, känner sig som en viktig person Haha!

Dock så var dagen kanske inte lika bra som kläderna. Första jag gör när jag är där är att jag slår i huvudet i en järnstång. Hela järnstången började vibrera av slaget och nu sitter jag här med en blå panna. La på ett paket ärtor på jobbet så det är ingen svullnad, dock blått.

Glömde dessutom lunch. På vårt jobb finns det olika kylskåp där man kan dra ett kort så man kommer åt maten. Det finns olika färdigrätter, snacks, drickor etc. Till min fasa fungerade inte mitt kort och man får inte lov att låna varandras. Fick sitta där med ett glass oboy som man kan få gratis till lunch. Går inte att använda bankkortet heller till dessa kylskåp då summan vi handlar för är kopplat till vår lön. Redan där sjönk dagen för mig...Mat är allt för mig... :(!!!!

Ser fram emot morgondagen då jag ska till älsklingen och spendera dagen där. Vi ska nog titta på film och ha det allmänt mysigt. Dock lär det nog bli tjejen som lagar middag denna gången, jobbet var rätt tungt idag så jag har jätteont i ryggen och mina ben värker något fasligt...För att inte tala om min älskade panna. Haha, ser rätt komiskt ut...ÅH, höll ju på att glömma, är ju melodifestivalen imorgon:D!! Jag hoppas på Danny, inte för att genren är min smak egentligen men jag tror vi har bäst chans med honom!

Handlade lite smått efter jobbet, tog faktiskt och köpte lite doftljus! Det måste ni alla prova om ni inte gjort det, luktar så himla gott! Haha, är dessutom en liten myssfaktors höjare för vissa...Det är faktiskt mysigt med ljus överhuvudtaget egentligen *Drömmer sig bort*. Personligen gillar jag lukten av Magnolia och Vanilj:)! Vet att tjejen gillar de lite mer fruktigare dofterna såsåm bär och så tycker hon om rosor om jag inte minns fel...Rätta mig om jag minns fel älskling;D!

Gud så jag babblat...Ni får faktiskt ursäkta babblet! Ibland blir det så, ville bara uppdatera er om vårt lilla liv...Hoppas ni har en fortsatt trevlig kväll och ta hand om er sötnosar!<3

/Flickvän;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0