Natt...

Hej alla fina människor!

Ligger just nu i sängen och ska försöka nana! Min älskling ligger och drömmer sött! Är väldigt sentt för mig egentligen med tanke på att jag ska upp om ca 4, 5 timma... Men men, jag älskar sommarnätter! Nätter överhuvudtaget är så fruktansvärt vackra! Tycker allt med natten är vackrare än dagen! Speciellt månen!
I alla fall så har det varit en väldigt LÅNG dag idag. Det var oerhört stressigt på jobbet så jag såg pretty much ut som en flaxande liten kyckling fram och tillbaka!:D Men det var helt okej ändå!

 Egter jobbet gick jag och handlade! Idag var jag jättetrött och hade så ont i min kropp att det fick bli "snabbmat"; stuvade makaroner med ugnsbakad falukorv. Jättegott blev det! Imorgon vill vi båda grilla:D!
Jag vill grilla lamm medan tjejen vägrar då hon inte gillar det:( buhu! Får väl bli någon typ av grillbit;D, får se vad jag trollar fram efter jobbet!

Ska även hinna börja på min överraskning då vi firar två år om några dagar! Det blir troligtvis middag ute, samt mys hemma! Vad mycket babblande det blev om mat haha! Det får ni ursäkta!
Slänger nog in något inlägg imorgon! Annars hör ni nog av tjejen medan jag slavar på jobbet;D juste, ska hjälpa henne med tentan och bidra med det jag kan så stackarn får lov:(!

Godnatt små puddingar!\Flickvän;)!

Btw, om det är konstiga stavfel så är det för att jag skriver ifrån iphonen! Och den är skit seg nu av någon anledning....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0